Listopad 2009

Surfování

30. listopadu 2009 v 9:03 Austrálie
Na psaní blogu nezbývá čas, často ani energie.

Minulý víkend byl hodně náročný. Po přesčase v práci jsem sedla na vlak a jela na sraz s Michalem do města. Byli jsme se rozloučit s kamarádem Honzou, který se po dvou letech vrací do Čech. Domů jsme se vrátili nad ránem a hned po probuzení vyrazili na pláž. Vlna veder totiž pokračovala další sérií teplot přes 40. V sobotu večer jsme byli pozvaní k Michalovu šéfovi na večeři a na pivo. V neděli se program opakoval, vyrazili jsme opět na pláž, tentokrát na Palm Beach. Horko bylo přímo nesnesitelné i ve vodě.

Bahai Temple cestou z Palm Beach. Vevnitř je úplně prázdný, kdokoli v něm může meditovat.

Následující týden utekl zase jako voda a na víkend jsme vyrazili zase na South Coast, na Seven Mile Beach. Společnost nám dělala Martina a Jirka. Výlet byl super a dokonce jsem prvně vzala prkno a vrhla se do vln!!! Byly totiž takové hodné, jen něco málo přes metr velké a lámaly se přímo ideálně. Hodněkrát jsem vystihla správný moment a než se vlna začala lámat, lehla jsem na prkno a už jsem jela parádní rychlostí až na pláž. Následovalo probojování se přes vlny na to správné místo, opět chycení vlny a dokonce marné pokusy o stoupnutí.

Ze surfování mám kromě krásného zážitku namožené všechny svaly v těle, nepočítaně modřin, naražené koleno a škrábance od ploutviček. Ale byla to paráda!!! Až budou zase vlny tak akorát pro mě, jdu do toho zase.

Trochu jako Čechy, což?

Léto je tady

16. listopadu 2009 v 8:46 Austrálie
Uhodila vedra, přežíváme v chládku klimatizace. Moderátoři počasí v rádiu hlásí maxima kolem 25 stupňů a my máme v kuchyni chládeček, pouhých 31°......nějak jim to nevychází.

Vůbec je začátek tohoto pracovního týdne vypráskaný. Asi se budeme po novém roce stěhovat. Andrého rodiče skončili s prací v Číně a vrací se zpět. Prý jim vůbec nebude vadit, když u nich zůstaneme bydlet. Uvidíme v lednu, kdyžtak sbalíme pár kufrů a odstěhujeme se na Rhodes.

V práci je teď situace stabilní, dostala jsem akorát napomenutí kvůli oblečení, takže mám aspoň důvod vyrazit na nákupy něčeho více oficiálního a méně odhalujícího.

Když už jsem si začínala myslet, že mám v hlavě mentální mapu západních předměstí, tak jsem se nedávno motala dvacet minut kolem dokola a nemohla najít správnou silnici. S parkováním jsem se taky zlepšila, akorát v pátek jsem cestou z knihovny málem nechala část laku na sloupu podzemního parkoviště a dneska mi jeden Ind podélně zaparkoval, abych neblokovala rušnou třídu.....Jela jsem si totiž nechat vyšetřit zrak a pořídila jsem si kontaktní čočky! Vidím jako rys i za šera.

To je asi vše, chladili jsme se celý víkend na pláži a jsme teď jak selátka. Nic nás v tomto týdnu nečeká, jen práce, horko, práce, nic jiného se dělat nedá než pracovat či se doma chladit.

Manly Surfing Festival

9. listopadu 2009 v 10:07 Austrálie
Fialové jacarandy, papoušci hodující na kvetoucích eukalyptech, divné noční zvuky vydávané kalony, čtyři nové rybičky v akváriu, v Castle Hill je jaro v plném proudu.

V sobotu jsme jeli na oběd s naším bývalým spolubydlícím Deepem. Shledání bylo po více jak roce moc příjemné. Když jsme se vloni loučili, tak jsme mysleli, že už je to navždy. Po jeho dovolené v rodné Indii máme v plánu další společné setkání.

V neděli se konal na Manly surfařský festival. Program vypadal lákavě: výstava starých surfů, živá hudba, exhibice a ještě mnohem více. Bohužel počasí nestálo za nic. Sice bylo teplo, ale pršelo, takže program se podle všeho zrušil. Aspoň jsme se zase viděli s Jirkou a Martinou. No a abych nezapomněla, Michal narval do pola prkno, takže samozřejmě surfoval.

Česká výprava na South Coast

4. listopadu 2009 v 7:34 Austrálie
Víkend jsme strávili v oblasti asi 170 km na jih od Sydney. Poblíž městečka Gerroa se táhne nádherná Seven Mile Beach. Složení české výpravy: já, Michal, Mirka, Martina, Jirka a Jirkovy rodiče, kteří tráví v Austrálii dovolenou.

Hlavní náplní obou dnů bylo opalování na pláži a surfování. Já i Martina jsme se odhodlali do ledové vody i bez neoprenu a na tzv. body boardech. Chytnou vlnu se mi podařilo pořádně jen jednou, ale pak to teda stálo za to.

Jedna fotka stažená z netu, nějak jsem o víkendu nefotila. Dokonce mi unikli i koně v moři.....